Koordinátor/ Koordinátorka pro oblast IT a operační bezpečnosti
Máte zkušenosti s informačními technologiemi? Operační a IT bezpečnost je oblast, která Vás zajímá a máte chuť se v ní nadále zdokonalovat? Je Vám vlastní multitasking, nebojíte se fungovat v online prostředí a umíte být oporou cca 40 kolegům (i těm zahraničním)? Výborně, pokud jsou pečlivost, samostatnost a organizovanost Vašimi přednostmi a navíc Vás zajímá práce v neziskovém prostředí a chcete nám pomoci v dalším rozvoji nejen v oblasti IT a OPSEC, pak se k nám přidejte.
CO VÁS ČEKÁ:
- V oblasti IT bude především potřeba pomoci s:
- Nastavením pracovní techniky (notebook, mobil) před předáním zaměstnanci;
- Správou všech interních licencí;
- Podporou zaměstnancům pro běžné IT problémy;
- Přebíráním pracovní techniky u končících zaměstnanců;
- Technickou správou webů EH.
- V oblasti operační a IT bezpečnosti bude Vaší hlavní náplní práce:
- IT a OPSEC péče o zahraniční spolupracovníky;
- Podpora pro konkrétní OPSEC problémy zaměstnancům.
- Že oblast IT bezpečnosti a OPSEC nemáte úplně v malíku? Nevadí, vše se naučíte pod křídly zkušeného vedoucího a našich spolupracovníků.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Pracovní zapojení na 100% úvazek s hrubou mzdou 36 000 – 43 000 CZK na HPP či DPP dle zkušeností na dobu určitou s perspektivou dlouhodobé spolupráce;
- Příležitost zúročit a dále rozšiřovat své zkušenosti z IT a OPSEC a podílet se na dalším vylepšování a budování rostoucí nevládní organizaci;
- Práci v dynamickém a přátelském mezinárodním kolektivu;
- Stabilní pracovní místo v kanceláři na Malé Straně;
- Možnost vykonávání části práce z domova (až 2 dny v týdnu) a časovou flexibilitu;
- Systém firemního vzdělávání v provozu neziskové organizace;
- Pracovní místo v příjemné a klidné kanceláři v samém srdci Prahy.
CO VÁM NESMÍ CHYBĚT:
- Zkušenost minimálně 2 roky na obdobné pozici v oblasti správy firemního HW a SW;
- Zkušenosti v oblasti operační bezpečnosti výhodou, důležitý bude zájem se v této oblasti zlepšit;
- Širší přehled v oblasti infrastruktury a operačních systémů;
- Výborné komunikační dovednosti s citem pro jednání na různých úrovních;
- Organizovanost, pečlivost, samostatnost, proaktivní přístup a kreativitu;
- Výbornou znalost anglického a českého jazyka slovem i písmem;
- Efektivní znalost MS Office, schopnost efektivně fungovat v online prostředí.
A JEŠTĚ BY NÁS ZAJÍMALO, JAK BYSTE SI PORADIL/A S TÍMTO PROBLÉMEM:
Zaměstnanci se ztratila složka ze sdíleného úložiště, jak byste postupoval/a? Vaši odpověď přiložte prosím k přihlášce.
A ODKDY SE K NÁM MŮŽETE PŘIDAT?
Nástup: 1. dubna 2022 (nebo dle domluvy)
Těšíme se na Vaše přihlášky!
KONTAKTNÍ OSOBA:
Ladislava Surá
Personalistka
ladislava.sura(at)europeanvalues.cz
Osobní údaje uchazečů budou využity výhradně pro zpracování daného výběrového řízení a v souladu s GDPR, tedy Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).