Do provozní sekce naší organizace rádi přijmeme posilu, která má zkušenosti s office management agendou, ať už se jedná o komplexní péči o kancelář, správu majetku, či například o výrobu propagačních materiálů ve spolupráci s komunikačním týmem. Hledáme svědomitého člověka se smyslem pro detail, který se umí domluvit s lidmi i v angličtině a dokáže efektivně fungovat v online prostředí. Nabízíme výbornou příležitost dále rozšiřovat své zkušenosti z office managementu a podílet se na dalším vylepšování a budování provozního řízení v nevládní neziskové organizaci.
CO VÁS ČEKÁ:
- správa kanceláře (komunikace s pronajímateli, dodavateli energií, úklidu, zabezpečení kanceláře, zajišťování oprav, zodpovědnost za BOZP);
- správa majetku včetně evidence přístupových údajů k pracovním nástrojům;
- výroba propagačních a ostatních materiálů;
- provozní část onboardingu (příprava pracovního místa a startovacího balíčku pro nové zaměstnance);
- spolupráce při koordinaci a organizaci interních i externích akcí v kanceláři (včetně přípravy schůzek a péče o návštěvy);
- výpomoc s běžnou kancelářskou administrativou;
- výpomoc s provozem kanceláře (pošta, zásobování, udržování pořádku…);podpora pro Provozní manažerku a úzká spolupráce s Asistentkou kanceláře,
- spolupráce s finančním manažerem.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- pracovní zapojení na 50% – 100% úvazek s hrubou mzdou 30 000 – 36 000,- Kč při plném úvazku dle zkušeností na dobu určitou s perspektivou dlouhodobé spolupráce;
- příležitost zúročit a dále rozšiřovat své zkušenosti z provozního řízení a podílet se na dalším vylepšování a budování dané oblasti v kontinuálně rostoucí nevládní organizaci;
- práci v dynamickém a přátelském mezinárodním kolektivu silné nevládní organizace;
- stabilní pracovní místo v kanceláři na Malé Straně;
- možnost vykovávání části práce z domova a časovou flexibilitu;
- Prostor pro osobní růst a seberealizaci.
CO VÁM NESMÍ CHYBĚT:
- zkušenosti v oblasti provozu kanceláře minimálně 1 rok;
- pracovní flexibilitu reflektující aktuální dynamiku svěřené agendy;
- odolnost a ochota pracovat na různorodých projektech;
- proaktivní a kreativní přístup k řešeným problémům, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, organizovanost;
- výborné komunikační dovednosti s citem pro jednání s lidmi;
- výbornou znalost anglického a českého jazyka slovem i písmem;
- zájem o působení v neziskovém sektoru a o témata, kterým se naše organizace věnuje;
- efektivní znalost MS Office, schopnost efektivně fungovat v online prostředí;
- přítomnost 3 – 4 dny v týdnu v kanceláři na Malé Straně.
ÚKOL PRO UCHAZEČE
- Chcete-li se ucházet o nabízenou pozici, splňte prosím následující úkol a přiložte jej jako text ve formátu .xls k přihlášce.
Zadání:
Na stránkách poslanecké sněmovny si najděte seznam poslanců, kteří jsou členy Výboru pro obranu. Vytvořte tabulku v Excelu, kde bude seznam těchto poslanců. U každého poslance by mělo být uvedeno: kterou stranu reprezentuje, kontakt, členství ve výborech, asistenti a adresa regionální kanceláře. Tabulka by měla být vizuálně co nejpřehlednější s využitím funkcí, které v ní usnadní vyhledávání apod.
HARMONOGRAM:
Nastoupit můžete ihned, už teď se na Vás těšíme!
KONTAKTNÍ OSOBA:
Ladislava Surá
Personalistka
ladislava.sura(at)europeanvalues.cz
Osobní údaje uchazečů budou využity výhradně pro zpracování daného výběrového řízení a v souladu s GDPR, tedy Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).