Koordinátor/ka provozu kanceláře (se zaměřením na HR)

Do našeho týmu rádi přijmeme posilu, která má zkušenosti s personalistikou a všemi procesy, které s koordinací lidských zdrojů souvisejí, ale která se také nebojí vypomoci i s další provozní agendou  malé neziskové organizace. Hledáme kolegyni/kolegu, které/mu je vlastní multitasking, a dovede se ponořit do papírování a excelů, a stejně tak být například oporou přijíždějícím zahraničním spolupracovníkům. Zkušenosti se zpracováním mezd jedině oceníme. Zásadní je pro nás pečlivost, organizovanost a samostatnost. Výborná znalost angličtiny a schopnost efektivně fungovat v online prostředí musí být samozřejmostí.

 

CO VÁS ČEKÁ:

  • Výběrová řízení (formulace inzerátů, publikace a koordinace propagace, podíl na hodnocení uchazečů, komunikace s uchazeči, realizace pohovorů, příprava přijatých uchazečů k nástupu);
  • Koordinace a dohled nad celým procesem onboardingu a offboardingu zaměstnanců;
  • Příprava a vedení evaluačních pohovorů se zaměstnanci;
  • Spolupráce na přípravě podkladů pro mzdy (v koordinaci s finančním manažerem a mzdovou účetní, kontrola mezd, evidence dovolených a absencí);
  • Správa statutárních záležitostí organizace, pořádání schůzí a zodpovědnost za fungování statutárních orgánů;
  • Administrace používaných systémů napříč organizací (HR systém, task manager, organizační e-mailové účty, kalendáře, komunikátor apod.), správa licencí a přístupů, potřebné školení zaměstnanců;
  • Příprava a aktualizace návodů, směrnic a ostatních předpisů pro tým;
  • Vedení databáze aktuálních i bývalých spolupracovníků, přátel, alumnis (pravidelná aktualizace) ve fyzickém archivu v kanceláři i na cloudovém úložišti;
  • Vedení agendy stáží – identifikace potřeby, nábor, zaškolení;
  • Zodpovědnost za oblast interní komunikace;
  • Koordinace spolupráce se zahraničními special fellows (administrativní podpora před zahájením pobytu, buddy systém, koordinace spolupráce s fellows);
  • Dohled nad implementací a trendy v zákonných povinnostech v oblasti personalistiky (BOZP – školení zaměstnanců, GDPR, náležitosti smluvních vztahů se zaměstnanci, …);
  • Případný zástup Koordinátora provozu kanceláře v době jeho nepřítomnosti (podpora při organizování interních / externích akcí aj.).

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Pracovní zapojení na 50% úvazek s hrubou mzdou 18000–⁠22000 Kč na pracovní smlouvu či DPČ dle zkušeností na dobu určitou s perspektivou dlouhodobé spolupráce;
  • Příležitost zúročit a dále rozšiřovat své zkušenosti z personalistky a podílet se na dalším vylepšování a budování personálního řízení v nevládní organizaci;
  • Práci v dynamickém a přátelském mezinárodním kolektivu nevládní organizace;
  • Stabilní pracovní místo v kanceláři na Malé Straně;
  • Možnost vykonávání části práce z domova a časovou flexibilitu;
  • Prostor pro osobní růst a seberealizaci v provozu neziskové organizace.

 

CO VÁM NESMÍ CHYBĚT:

  • Doložitelné zkušenosti s personalistikou;
  • Zkušenosti z oblasti zpracování mezd výhodou;
  • Výbornou znalost anglického a českého jazyka slovem i písmem;
  • Výborné komunikační dovednosti, cit pro jednání s lidmi;
  • Pracovní flexibilitu reflektující aktuální dynamiku svěřené agendy;
  • Proaktivní a kreativní přístup k řešeným problémům, pečlivost, samostatnost, organizovanost;
  • Zájem o působení v neziskovém sektoru a o témata, kterým se naše organizace věnuje;
  • Efektivní znalost MS Office, schopnost efektivně fungovat v online prostředí;
  • 3 dny v týdnu přítomnost v kanceláři na Malé Straně.

 

ÚKOL PRO UCHAZEČE

Připravte pracovní smlouvu, která bude splňovat veškeré zákonné náležitosti na základě níže uvedených údajů a přiložte k přihlášce ve formátu PDF. Údaje, které nemáte zadané, si můžete domyslet.

  • Jméno: Jan Novák
  • Pozice: HR Manager
  • Datum nástupu: 1. prosince 2021, smlouva na dobu určitou na 1 rok, 3 měsíce zkušební doba.

 

HARMONOGRAM:

Nástup: Dle domluvy.

 

KONTAKTNÍ OSOBA:

Eva Smyslová
HR manažerka
eva.smyslova(at)europeanvalues.cz

Osobní údaje uchazečů budou využity výhradně pro zpracování daného výběrového řízení a v souladu s GDPR, tedy Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).